38. Międzynarodowy Festiwal „Chopin w barwach jesieni”- sobota

[Od: So. 21.09.]

Sobota, 21 września 2019 roku
Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów w Antoninie

17.oo Recital fortepianowy

TOMASZ RITTER

Program
Robert Schumann (1810 – 1856)
– Fantasiestücke op. 12
Fryderyk Chopin (1810 – 1849)
– Sonata h-moll op. 58
Słowo o muzyce: Jan Popis


19.oo Recital wokalny

EDYTA PIASECKA, sopran
BARTŁOMIEJ KOMINEK, fortepian

Program
Fryderyk Chopin (1810 – 1849)
– 3 Pieśni: Śliczny chłopiec, Życzenie, Piosnka litewska
Piotr Perkowski (1901 – 1990)
– Uty japońskie op. 4
Mieczysław Karłowicz (1876 – 1909)
– 5 Pieśni: Z nową wiosną, Skąd pierwsze gwiazdy, Rdzawe liście,
W wieczorną ciszę, Pamiętam ciche dni
Artur Malawski (1904 – 1957)
– Bociany
Stanisław Moniuszko (1819 – 1872)
– 4 Pieśni: Swaty, Pieśń Nai, Cztery pory roku, Prząśniczka
Stanisław Niewiadomski (1859 – 1936)
– Indele Mendele
Karol Szymanowski (1882 – 1937)
– 2 Pieśni: We mgłach, Daleko został cały ten świat

Słowo o muzyce: Krystyna Pietranek-Kulis


22.oo KONCERT SPECJALNY „Chopin w aksamicie nocy”

Wyjątkowy koncert, w 190. rocznicę pobytu Chopina w Antoninie, z udziałem wszystkich wykonawców festiwalu, którzy wykonają utwory Fryderyka Chopina. To również debiut festiwalowy Théo Ranganathana (Francja) – zdobywcy Nagrody Specjalnej za wykonanie programu chopinowskiego na 32. Turnieju Pianistów Stypendystów Zagranicznych o nagrodę im. Ks. Antoniego Radziwiłła’2019.

Wystąpi znakomity aktor Jerzy Zelnik, który zaprezentuje m.in. fragmenty korespondencji dotyczącej Antonina i pobytu tam Autora Mazurków.

Prowadzenie koncertu: Krystyna Pietranek-Kulis i Jan Popis


Tomasz Ritter

Tomasz Ritter

Tomasz Ritter – zwycięzca I Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego na Instrumentach Historycznych w Warszawie (2018). Nominowany do Paszportu „Polityki” za rok 2018. Jest także laureatem wielu innych konkursów, m.in.: IX Międzynarodowy Konkurs Młodych Pianistów „Artur Rubinstein in memoriam” w Bydgoszczy, (2011, I nagroda, nagroda specjalna im. Anieli Młynarskiej-Rubinstein, Rubinowa Szpila Artura Rubinsteina dla osobowości artystycznej), VIII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny dla Młodych Muzyków w Enschede (Holandia, 2010, I nagroda i Nagroda Dziennikarzy); Konkurs „Mlady Klavir” Konserwatorium Praskiego (2010, tytuł „Talent Mladeho Klaviru”); IV Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. M. Moszkowskiego w Kielcach (2011); Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny w San Sebastian (Hiszpania, 2008). W 2012 otrzymał tytuł Laureata Estrady Młodych 46. Festiwalu Pianistyki Polskiej w Słupsku, a w roku następnym Stypendium Artystyczne im. Franciszka Wybrańczyka Fundacji Sinfonia Varsovia. Jest także laureatem Nagrody Artystycznej Elżbiety i Krzysztofa Pendereckich (2018). W 2019 został stypendystą programu “Młoda Polska” przyznawanego przez MKiDN.
Urodził się w 1995 roku w Lublinie. W 2002 rozpoczął naukę w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej im. Karola Lipińskiego u Bożeny Bechty-Krzemińskiej. W 2008 został uczniem Iriny Rumiancewej-Dabrowski w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie. Od września 2014 roku jest studentem Moskiewskiego Konserwatorium im. Piotra Czajkowskiego w klasie fortepianu Alexeia Lubimova i Michaiła Woskresienskiego. Studiuje także fortepian historyczny u Alexeia Lubimova oraz klawesyn u Marii Uspienskiej i Alekseja Szewczenki.
Uczestniczył w kursach mistrzowskich, m.in. u Wiktora Mierżanowa, Tatiany Szebanowej, Avedisa Kouyoumdjiana, Milana Langera, Iana Hobsona, Pawła Giliłowa, Kevina Kenerra, Andrzeja Jasińskiego. Zdobywał też doświadczenie z zakresu gry na instrumentach dawnych, współpracując z Petrem Šeflem z Pragi oraz na kursach u Johannesa Sonnleitnera, Urszuli Bartkiewicz (klawesyn), Alexeia Lubimova, Malcolma Bilsona, Andreasa Steiera i Tobiasa Kocha (fortepiano) m.in. w ramach Dni Muzyki Dawnej w Fertöd/Esterháza na Węgrzech, w Royaumont we Francji i w Radziejowicach. Uczestniczył też w kursie interpretacji muzyki J. S. Bacha prowadzonym w Lipsku przez Roberta Levina.
Koncertował w wielu krajach Europy, w Rosji oraz w Japonii. Brał udział w wydarzeniach i festiwalach muzycznych, jak: Festiwal Pianistyki Polskiej w Słupsku, Dni Muzyki Karola Szymanowskiego w Zakopanem, Rubinstein Piano Festival w Łodzi, Szalone Dni Muzyki w Warszawie, Chopin w barwach jesieni w Antoninie, Festiwal Braci Wieniawskich w Lublinie, Hudebni Festival Ludwiga van Beethovena w Teplicach (Czechy), International Piano Festival w Holandii, Pianotune Festival w Hasselt i Maasmechelen (Belgia), Rok Česke Hudby 2014, Mirandola Classica (Włochy), Majowe koncerty w Domu-Muzeum Światosława Richtera w Moskwie. Grał m.in. z Polską Orkiestrą Radiową, Sinfonia Varsovia, Sinfonia Baltica, Orkiestrą XVIII wieku czy {oh} Orkiestrą Historyczną pod batutą takich dyrygentów, jak: Łukasz Borowicz, Ian Hobson, Jerzy Maksymiuk, Bohdan Jarmołowicz, Jan Stanienda, Jakub Chrenowicz, Martin-Jaques Garand, Grzegorz Nowak, Dirk Vermeulen. Współpracował m.in. z Kvarteto Martinů z Pragi, Stradivari Quartett z Zurichu, ze skrzypkiem Stefanem Tararą, śpiewaczką Eleną Zołotową, flecistą Benedekiem Csalogiem. W 2014 roku ukazało się jego pierwsze CD (Tomasz Ritter, fortepian/piano: Bach/Beethoven/Szymanowski/Ginastera), wydane przez Polskie Nagrania. W 2019 Narodowy Instytut Fryderyka Chopina wydał płytę z wykonaniami Tomasz Rittera podczas I Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego na Instrumentach Historycznych w Warszawie.


Edyta Piasecka, fot. Kinga Karpati

Edyta Piasecka – dramatyczny sopran koloraturowy, specjalizująca się w partiach belcantowych, wykonująca także repertuar oratoryjny i pieśniarski. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie. Brała udział w wielu kursach mistrzowskich, m.in. Bachakademie u prof. Anny Reynols, a także u Antoniny Kaweckiej, Christiana Elsnera, Alison Pears, Ryszarda Karczykowskiego i Izabeli Kłosińskiej. Zdobyła wiele nagród, m. in.: I miejsce na Kursie Mistrzowskim dla Śpiewaków Operowych organizowanym przez prof. Ryszarda Karczykowskiego (1997); Nagrodę specjalną dla najlepszego głosu żeńskiego (udział w koncertach z cyklu Promocja Polskich Talentów w Austrii (1998); nominację do Paszportu „Polityki” w kategorii „Muzyka poważna” (2004), Nagrodę „Gwiazda wokalistyki” na 47. Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy. Już podczas studiów zadebiutowała w Operze Krakowskiej partią Królowej Nocy w Czarodziejskim flecie Mozarta pod dyr. Kaia Bumanna. W 1997 roku rozpoczęła współpracę z Operą Dolnośląską we Wrocławiu. W 1999 roku została solistką Opery Krakowskiej, gdzie oprócz Rozyny wykonywała partie: Neddy w Pajacach R. Leoncavalla, Hanny w Strasznym Dworze S. Moniuszki, Łucji w Łucji z Lammermoor G. Donizettiego, Koraliny w Torreadorze T. Adama, Violetty w Traviacie oraz Gildy w Rigoletcie G. Verdiego, Zofii w Halce S. Moniuszki, Fiordiligi w Cosi fan tutte oraz Królową Nocy w Czarodziejskim flecie W.A. Mozarta, Rozalindy w Zemście nietoperza J. Straussa. W 2003 roku po raz pierwszy zaśpiewała w Teatrze Wielkim w Warszawie (rola Hrabiny di Folleville w polskiej prapremierze Podróży do Reims G. Rossiniego (u boku m.in. Ewy Podleś i Rockwella Blake’a, w reżyserii Tomasza Koniny, pod dyrekcją Alberta Zeddy). Za tę kreację otrzymała Nagrodę im. A. Hiolskiego za najlepszy debiut operowy sezonu. Na scenie warszawskiej zaśpiewała również Zofię w Halce S. Moniuszki (2004, w reż. Marii Fołtyn), Rozynę w Cyruliku sewilskim G. Rossiniego (2007, pod dyr. Willa Crutchfielda, Violettę w Traviacie G. Verdiego (wznowienie 2015 i 2017, w reż. Mariusza Trelińskiego), Hannę w Strasznym Dworze S. Moniuszki (2016, w reż. Davida Pountneya, pod dyr. Andreya Yurkevycha), tytułową partię Goplany w operze W. Żeleńskiego. W roku 2010 wykonała w Krakowie koncertowo tytułową partię Normy w operze V. Belliniego, w 2015 roku wystąpiła w Cyganerii G. Pucciniego w partii Mimi w Filharmonii Podkarpackiej. W roku 2011 po raz pierwszy wykonała partię sopranową w Messa da Requiem G. Verdiego (ze Stefanią Toczyską pod dyr. Kaia Bumanna) podczas inauguracji Gdańskiego Festiwalu Muzycznego w Katedrze Oliwskiej. Wzięła udział w internetowych transmisjach operowych dzieł polskich emitowanych z warszawskiego Teatru Wielkiego na Opera Platform: Straszny dwór (Hanna, 2015) oraz Goplana (partia tytułowa, 2016), przedstawienie zdobyło „Operowego Oscara” – International Opera Awards w kategorii Work Rediscovered (Dzieło odkryte na nowo). W marcu 2017 wystąpiła ponownie w Teatrze Wielkim w Warszawie jako Fiorilla w Turku we Włoszech G. Rossiniego, zyskując entuzjastyczne recenzje. W październiku 2017 uczestniczyła w obchodach 50-lecia pracy artystycznej Jitki Stokalskiej, w Warszawskiej Operze Kameralnej, wykonując partię Rozyny w Cyruliku sewilskim. W listopadzie 2017 wystąpiła podczas inauguracji X Międzynarodowego Konkursu
Dyrygentów im. Grzegorza Fitelberga, wykonując II Symfonię Kopernikowską H. M. Góreckiego. W czerwcu 2018 wzięła udział w premierze Rigoletta w łódzkim Teatrze Wielkim (dyr. T. Kozłowski, reż. P. Bosisio), kreując Gildę u boku Andrzeja Dobbera. W roku 2018 wystąpiła na Festiwalu Gloria w Białymstoku, Festiwalu Sopot Classic w Sopocie, Festiwal Muzyki Polskiej w Bielsku-Białej (pod dyr. M. Wroniszewski) i wzięła udział w premierze Cyrulika sewilskiego (Rozyna) w Operze Bałtyckiej (pod dyr. J. Florenzio). Wystąpiła także podczas koncertu sylwestrowego w Teatrze-Wielkim – Operze Narodowej. Zaśpiewała w 2019 gale karnawałowe w Filharmoníi Baltica (dyr. R. Silva) i Filharmonii Podlaskiej (dyr. M. J. Błaszczyk) Prowadzi działalność koncertową.

Bartłomiej Kominek

Bartłomiej Kominek

Bartłomiej Kominek, ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie Janusza Olejniczaka. Brał udział w kursach mistrzowskich najwybitniejszych pedagogów fortepianu, między innymi Andrzeja Jasińskiego, Oxany Jablonskiej, Lee Kum-Singa i Ryszarda Baksta. Obecnie wykłada w Akademii Muzycznej w Krakowie, gdzie w 2015 roku otrzymał tytuł doktora habilitowanego.
Jest laureatem wielu nagród i wyróżnień na konkursach pianistycznych oraz festiwalach w kraju i za granicą, między innymi w Kil (Szwecja), Glasgow i w Londynie, a także na Festiwalu Pianistyki Polskiej w Słupsku i Festiwalu Talentów w Tarnowie. Występuje na estradach koncertowych Polski (Festiwal Pianistyki Polskiej w Słupsku, Festiwal Muzyczny Polskiego Radia w Warszawie, Festiwal „Bravo Maestro” w dworku Paderewskiego w Kąśnej Dolnej, Festiwal Talentów w Tarnowie, Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, Warszawskie Spotkania Muzyczne, „Muzyka na Szczytach” w Zakopanem, Festiwal Muzyki Polskiej w Krakowie, Międzynarodowe Dni Kompozytorów Krakowskich), w niemal całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Japonii, zbierając znakomite recenzje. Brał również udział w festiwalach chopinowskich w Gandawie (Belgia), Valldemossie (Majorka) i Nohant (Francja).
Dokonał nagrań dla Polskiego Radia i Telewizji. Zagrał rolę Fryderyka Chopina w filmie zrealizowanym przez Telewizję Japońską. W 2005 roku jego nagranie Etiudy E-dur op. 10 nr 3 znalazło się na chopinowskiej płycie najwybitniejszych polskich pianistów i laureatów konkursów chopinowskich. W tym samym roku wraz z Januszem Olejniczakiem, Chórem Uniwersytetu Gdańskiego i znakomitymi solistami nagrał rzadko wykonywaną Małą Mszę Uroczystą Giacomo Rossiniego. Wykonanie to ukazało się na płycie wydanej przez Uniwersytet Gdański. W 2010 roku ukazał się album firmy DUX z muzyką Grażyny Bacewicz, zawierający między innymi I Kwintet fortepianowy w opracowaniu na fortepian i orkiestrę kameralną, który otrzymał nominację do nagrody „Fryderyk”. W 2013 roku nakładem firmy Polskie Nagrania ukazała się płyta z muzyką chorwackiego kompozytora-prezydenta Ivo Josipovića. W 2016 roku ukazała się jego solowa płyta z muzyką Sergiusza Prokofiewa z niezwykle rzadko wykonywaną Suitą z Baletu „Romeo i Julia”.
Artysta prowadzi od wielu lat także ożywioną działalność kameralną oraz występuje z wieloma znanymi artystami, orkiestrami i zespołami kameralnymi, między innymi z Sinfonią Varsovią, Orkiestrą Filharmonii Krakowskiej, Orkiestrą Filharmonii Świętokrzyskiej, Orkiestrą Filharmonii Kaliskiej, Sinfonią Baltica, Capellą Cracoviensis, Polską Orkiestrą Radiową, Kwartetem Smyczkowym „DAFÔ”, Kwartetem Smyczkowym „Camerata”, Kwartetem Smyczkowym „Prima Vista”, Chórem Polskiego Radia w Krakowie, Elżbietą Towarnicką, Olgą Pasiecznik, Anną Radziejewską, Iwoną Sobotką, Bogumiłą Dziel-Wawrowską, Januszem Olejniczakiem, Konstantym Andrzejem Kulką, Tomaszem Strahlem, Marcinem Nałęcz-Niesiołowskim, Wojciechem Michniewskim, Danielem Smithem, Anną Marią Staśkiewicz, Klaudiuszem Baranem, Magdaleną Bojanowicz i Januszem Wawrowskim. Od 2011 roku występuje z pianistką Anną Boczar w duecie fortepianowym „Chopin Piano Duo”.
Jest autorem opracowania wszystkich utworów orkiestrowych Fryderyka Chopina w wersji na fortepian z towarzyszeniem kwartetu smyczkowego, wydanych przez Polskie Wydawnictwo Muzyczne.


Théo Ranganathan

Théo Ranganathan

Théo Ranganathan – rozpoczął naukę gry na fortepianie w wieku 6 lat w Conservatorium w Tours (Francja). W 2009 roku współpracował z Carole Carniel-Petit oraz Nicole Cazalet i następnie otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie Steinway & Sons w Paryżu. Dwa lata później ukończył studia muzyczne w Tours z pierwszą nagrodą i Prix du Merite (Nagrodą za Zasługi), po czym został przyjęty do klasy Williama Bensimhona i klasy Alaina Villarda na CESMD (Centrum Wyższych Studiów Muzycznych i Tańca) w Poitiers, uzyskując tam DNSPM (Dyplom Państwowy Zawodowego Muzyka), co odpowiada w Polsce licencjatowi pierwszego stopnia. Jego konsultantami artystycznymi byli m.in. Marie-Paule Siruguet, Hervé N’Kaoua, Jean-François Heisser, Monique Deschaussées, Teresa Czekaj, Tim Ovens, Philippe Giusano i Denis Zhdanov. Następnie został przyjęty do Akademii Muzycznej w Poznaniu i uzyskał tytuł magistra z najwyższym wyróżnieniem w klasach ad. Piotra Żukowskiego i prof. Alicji Kledzik. We wrześniu 2017 r. został zaproszony przez Orkiestrę Filharmonii Poznańskiej jako solista w II Koncercie fortepianowym Ferenca Liszta, a na Międzynarodowym Konkursie „Halina Czerny-Stefańska in memoriam” otrzymał Honorowe Wyróżnienie, Nagrodę Specjalną dla Osobowości Muzycznej oraz zaproszenie na Estradę Młodych 52. Festiwalu Pianistyki Polskiej w Słupsku. W roku 2018 rozpoczął, pod kierunkiem prof. Alicji Kledzik, studia doktoranckie w poznańskiej Akademii Muzycznej.
Théo jest także członkiem Ranganathan Trio, w którym gra z braćmi Ajay – skrzypkiem i Ravi – wiolonczelistą, i które legitymuje się II nagrodą na Konkursie Leopolda Bellana w 2013 roku. Wspólnie odbyli dwa tournée koncertowe w Indiach w 2012 i 2017 roku, i również zostali zaproszeni przez Akademię Muzyczną w Poznaniu na koncert w ramach Festiwalu Brahmsowskiego.

Jerzy Zelnik

Jerzy Zelnik (ur. 14 września 1945 w Krakowie) – polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny, kojarzony głównie z rolą Ramzesa XIII w filmie Jerzego Kawalerowicza Faraon, scenarzysta małych form teatralnych (monodramów, etiud), reżyser teatralny, dyrektor artystyczny Teatru Nowego w Łodzi w latach 2005–2008. Został odznaczony odznaką Zasłużony Działacz Kultury (1997) i Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski (2007). Jest synem Jana Zelnika (ur. 20 lipca 1921, zm. 14 marca 2007 w Warszawie), reżysera dźwięku radiowego, autora sztuk scenicznych i słuchowisk. Po ukończeniu warszawskiego VI Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Reytana (1963), podjął studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, którą ukończył w 1968. Na przedstawieniu dyplomowym zaprezentował się w pełnej temperamentu, o komediowym raczej zacięciu, scence w tragikomedii Antoniego Czechowa Trzy siostry jako Aleksander Wierszynin. Jego debiutem scenicznym była rola Karola Kriebla w sztuce Václava Havla Puzuk, czyli uporczywa niemożność koncentracji (1968; pełnił także funkcję asystenta reżysera) na scenie krakowskiego Starego Teatru im. Heleny Modrzejewskiej, z którym był związany w latach 1968–1970, grając m.in. Lizandra w szekspirowskiej komedii Sen nocy letniej (1970). Występował potem w teatrach warszawskich: Dramatycznym (1970–1973), gdzie wystąpił m.in. w sztuce szekspirowskiej Juliusz Cezar (1971) jako Oktawian i w dramacie Stanisława Wyspiańskiego Wyzwolenie (1972) w roli Maski, Powszechnym im. Zygmunta Hübnera (1979–1986, od 1992), Scena Prezentacje (1981, 1998), Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza (1986–1992), Muzycznym Roma (1994) i Ochoty (2002).
Zagrał także gościnnie w teatrach: Studio, Dramatycznym, Stołecznej Estrady w spektaklu Juliusza Słowackiego Złota Czaszka jako Peryt Ryszard (1974), im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie w przedstawieniu Słowackiego Mindowe w roli tytułowej (1975), Współczesnym w Szczecinie w sztuce Eugène Ionesco Macbett jako Banco (1976), Powszechnym w Łodzi w spektaklu Lwa Tołstoja Zmartwychwstanie jako Niechludow (1977), POSK w Londynie w komedii Juliana Tuwima Porwanie Sabinek jako Strzycki (1987), Scenie na Piętrze w Poznaniu (1999), im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy (2001), Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku jako tytułowy Makbet (2002; debiut reżyserski), Wrocławskim Teatrze Pantomimy w dramacie Mickiewicza Dziady jako Guślarz (2002) i Nowym im. Kazimierza Dejmka w roli tytułowego Don Juana Moliera (2008). W 2006 otrzymał nagrodę sekcji krytyków teatralnych ZASP „za inicjatywę polegającą na zaangażowaniu absolwentów rocznika 2004/2005 PWSFTViT w Łodzi w projekcie Scena Młodych”.
Debiutował na ekranie kinowym w komedii Leonarda Buczkowskiego Smarkula (1963). Uznanie zdobył podwójną kreacją pragnącego przeprowadzić reformy następcy tronu a następnie faraona, Ramzesa XIII, i rozszalałego Lykona w ekranizacji powieści Bolesława Prusa Faraon (1965) w reżyserii Jerzego Kawalerowicza, za którą otrzymał swoją pierwszą wypłatę. Zagrał w trzech filmach Andrzeja Wajdy: Przekładaniec (1968) na podstawie utworów Stanisława Lema jako doktor Burton, Piłat i inni (Pilatus und andere – ein Film fur Karfreitag, 1971) na podstawie powieści Michaiła Bułhakowa w roli Judy z Kiriatu i adaptacji powieści Władysława Reymonta Ziemia obiecana (1974) jako Stein, pracownik kantoru w fabryce Grunspana.
Zasłynął jako tytułowy szlachetny prawnik Franciszek Murek w serialu Doktor Murek (1979) na podstawie powieści Tadeusza Dołęgi-Mostowicza. Zagrał postać Zygmunta Augusta w serialu Królowa Bona (1980), za którą zdobył nagrodę zespołową I stopnia Przewodniczącego Komitetu ds. Radia i Telewizji za osiągnięcia aktorskie, a w szczególności za przybliżenie postaci historycznych, i w dramacie historycznym Epitafium dla Barbary Radziwiłłówny (1982) z Anną Dymną. Zebrał pochlebne recenzje za rolę hrabiego Henryka w spektaklu Teatru Telewizji Nie-Boska komedia (1982) Zygmunta Krasińskiego w reżyserii Zygmunta Hübnera. W telewizyjnej adaptacji opowiadań Jarosława Iwaszkiewicza Trzy młyny (1984) pojawił się jako homoseksualny koneser sztuki zakochany w młodym Julianie (Jan Jankowski). W telenoweli TVP1 Klan (1998–2000) wystąpił w roli Krzysztofa Malickiego, pierwszej wielkiej miłości Elżbiety Chojnickiej (Barbara Bursztynowicz).


Organizatorzy zapewniają bezpłatne przejazdy do Ostrowa Wielkopolskiego oraz Antonina
(i z powrotem) autokarami, które będą podstawione:
– w Kaliszu przed Teatrem (pl. Bogusławskiego)
– w Ostrowie Wielkopolskim (ul. Wolności 22)

sobota 21.09.
w Kaliszu, godz. 15.30 i 20.30
w Ostrowie Wlkp., godz. 16.00 i 21.00
powrót po 2. koncercie oraz po koncercie nocnym

Kup blilet online:

Recital fortepianowy Leonora Armelini, Sala Antonin Kalisz 20 września 2019, godz.: 19:00

Wieczór jazzu Włodzimierz Nahorny, Sala Antonin Kalisz 20 września 2019, godz.: 21:00

Recital fortepianowy Tomasz Ritter, Sala Antonin Kalisz 21 września 2019, godz.: 17:00

Recital wokalny Edyta Piasecka, Sala Antonin Kalisz 21 września 2019, godz.: 19:00

Chopin w aksamicie nocy koncert specjalny, Sala Antonin Kalisz 21 września 2019, godz.: 22:00

Koncert kameralny Chopin w barwach jesieni, Sala Antonin Kalisz 22 września 2019, godz.: 17:00

Finałowy recital fortepianowy Anna Malikova, Sala Antonin Kalisz 22 września 2019, godz.: 19:00

SPONSORZY CKIS:

logo1    rosenthal-garbacz